Karenin kenarları doğrusal mıdır?

Yorumlar

Adsız dedi ki…
evet doğrusaldır. kenar uzaklıkları tum cemberlere aynıdır:)
Bilâl dedi ki…
ilizyon :) (yorum yok)
Adsız dedi ki…
bir koni düşünün basamak basamak yapılmış düz yada ters tutun üstüne yada içine kareyi koyun karenin gölgesi kenarları eğik görünecektir
Adsız dedi ki…
illizyon işi biz bilemeyiz
Adsız dedi ki…
kesinlikle doğrusal. bunun
zeka sorusu olarak koyulması bile gülünç
Adsız dedi ki…
ı ay şi a şi ou ya bu şey ya
Adsız dedi ki…
kare doğrusaldır kanıtlanabilir(cetvel ve açıölçerile ölçün)
Adsız dedi ki…
doğru gibi
Adsız dedi ki…
BENCE -7-7-80 EŞİT OLDUNA GÖRE 566---*008I8 DIR YANİ YOK
Adsız dedi ki…
evet doğrusaldır sorunun cevabı soruda verilmiş karenin kenarları diye.
Adsız dedi ki…
ewet dogrusaldır cunku;50-3=47 47+25=72 72/4=18 oldugundan dogrusaldır
Adsız dedi ki…
doğrusal çocuklar bana güvenin....raşit
Adsız dedi ki…
tabiki yıhahaahahaha en büyük cimbom
Adsız dedi ki…
evet doğrusal çünkü cetvelle baktım
:D:D:D
Adsız dedi ki…
doğrusaldır
Adsız dedi ki…
bence dogrusal dikkatli bakınca anlasılıyo.sadece bu göz yanılması...
Adsız dedi ki…
doğrusal filan değil ya
doğrusal olsa sorarlar mıydı???
Adsız dedi ki…
tabikide ewet öküslerrr piçlerr
Adsız dedi ki…
tabı dogrusal 10 sanıye gozunu kırpmadan bakarsanız anlarsınız
Adsız dedi ki…
doğrusal
Adsız dedi ki…
efendim ben profesör erdem yaşar ben hacettepe üniversitesinde okudum öhöm öhöm benim yorum ve ifademe göre 90 lik açı ile dik saygılar zuhahaha yamuktu
Adsız dedi ki…
bence doğrusal değil çünkü çember yarıçapı karenin bir kenarını bile farklı uzunluklarda çiziyor.doğrusal olması çemberin yarıçapı ve karenin uzunluğunun bilinmesiyle bilinir.
Adsız dedi ki…
doğrusall
Adsız dedi ki…
hayırrrrrr çünkü onlar doğru değil dışa doğru gidiyouuııı
zeki dedi ki…
ewt doğrusaldır çemberler olduu için göz yanıltması var iste

Bu blogdaki popüler yayınlar