Pazar, Şubat 28, 2010

Mantarları Nasıl paylaşırlar?

iki baba iki oğul mantar avına çıkar.Birçok mantar toplarlar.Sonra biraz yedikten sonra ellerinde 3 mantar kalır.bu mantarları hiç bölmeden nasıl paylaşırlar?

semih şen

Cumartesi, Şubat 27, 2010

Cuma, Şubat 26, 2010

İnek ve Sinek

Bir tarlada inek ve bir sinek var. Sinek ineği rahatsız ediyormuş.İnek kaçmak için ne yapmalı?

samet peker

Çarşamba, Şubat 24, 2010

Pazartesi, Şubat 22, 2010

Bu nasıl oluyor?

ayşe, dilek ve ben yemek yemeye gidiyoruz. hesap 45 tl tuttu. hesabı ben ödemek istedim ama param yoktu bu yüzden dilek ten ve ayşe den 25'ser tl aldım. garsona 45 tl ödedikten sonra bana 5 tl geri verdi. bu arada ayşe ye ve dilek e 1er tl verdikten sonra borcum 48 tl kalıyor . nasıl oluyor da 48 , 3 le topladım zaman 51 tl oluyor. tşkler

dilek ulaş

Pazar, Şubat 21, 2010

hz.muhammed e ilk vahiy nerede geldi

hz.muhammed e ilk vahiy nerede geldi ?

can toygun

Atları nasıl saymalı?

bir adamın 10 atı birtanede eşşeği var bunların güvenliği için bir adam tutuyor adam gece uykuya daldığında hırsızlar bir tane atı yerinden çalıp götürüyor. sabah uyanan adam bir atın eksik olduğunu farkediyor. atların sahibine nasıl saysada dokuz atı on diye yuttursa.

menekşe yıldırım

Cuma, Şubat 19, 2010

Resimdeki Bu Adam Kimdir?

adamın biri karşısında duran resme bakar ve 2 cümle söyler: 1:benim ne erkek nede kız kardeşim var. 2:resimdeki adamın babası benim babamın babasıdır. RESİMDEKİ BU ADAM KİMDİR?

nurefşan ünlü

Perşembe, Şubat 18, 2010

Acaba Ne Yaptı?

1 Adamı padişah öldürmek ister ama nasıl öldüreceğine karar veremez vezirini çağırır ve vezirine:ben bu adamı öldüreceğim ama işi sana bırakıyorum der vezir:tamam padişahım ben bi yol bulurum der..ondan sonra vezir düşünür ve bi yol bulur 2 tane kağıda hayır yazacak ve adamın önüne koyacak..ve dicekki eveti seçersen kurtulursun...o gün gelir ve vezir adamın önüne katlanmış 2 tane kağıt koyar birinde evet diğrerinde hayır yazıyo der eveti seçersen kurtulursun der ve adam öyle bişey yaparki kurtulurrr....acaba ne yaptıı....?


Anıl BİLGEN

Çarşamba, Şubat 17, 2010

5 Güzel Ders

5 güzel ders

Okuldaki ikinci ayımda, hocamız test sorularını dağıttı. Ben okulun en iyi ögrencilerinden biriydim. Son soruya kadar soluk almadan geldim ve orada
çakıldım kaldım. Son soru söyleydi :
'Hergün okulu temizleyen hademe kadının ilk adı nedır ?'
Bu her halde bir çeşit şaka olmalıydı. Kadını, yerleri sılerken, hemen hergün görüyordum. Uzun boylu, siyah saçlı bir kadındı. 50'lerinde falan
olmalıydı. Ama adını nerden bilecektim ki ! Son soruyu yanıtsız bırakıp kağıdı teslim ettim. Süre biterken bir öğrenci, son sorunun test sonuclarına
dahil olup olmadığını sordu.
'Tabii, dahil' dedi, Hocamız...
'İş yaşamınız boyunca insanlarla karşılaşacaksınız. Hepsi birbirinden farklı insanlar. Ama hepsi sizin ilginiz ve dikkatinizi hak eden insanlar bunlar.
Onlara sadece gülümsemeniz ve 'Merhaba' demeniz gerekse bile...'
Bu dersi hayatım boyunca unutmadım. Hademenin adını da...
Dorothy idi.


İkinci Ders :

Bir gece vakit gece-yarısına doğru Alabama Otoyolunun kenarında duran bir zenci kadın gördüm. Bardaktan boşanırca yağan yağmura rağmen,
bozulan arabasının dışında duruyor ve dikkati çekmeye çalışıyordu. geçen her arabaya el sallıyordu. Yanında durdum. 60'lı yıllarda bir beyazın bir
zenciye, hem de Alabama'da, yardıma kalkışması pek olağan şeylerden değildi. Onu kente kadar götürdüm. Bir taksi durağına bıraktım. Ayrılırken
ille de adresimi istedi, verdim. Bir hafta sonra, kapım çalındı. Muazzam bir konsol televizyon indiriyordu adamlar. Bir de not ekliydi, armağanda...
'Geçen gece otoyolda bana yardımınıza teşekkür ederim. O korkunç yağmur sadece elbiselerimi değil, ruhumu da sırılsıklam etmişti. Kendime güvenimi
yitirmek üzereydim, siz çıka geldiniz. Sizin sayenizde ölmekte olan kocamın yatağının baş ucuna zamanında ulaşmayı başardım. Biraz sonra son nefesini
verdi.


Tanrı bana yardım eden sizi ve başkalarına karşılık beklemeksizin yardım eden herkesi kutsasın...
En İyi Dileklerimle,
Bayan Nat King Cole.'



Üçüncü Ders :

Size Hizmet Edenleri Hep Hatırlayın...

Bir pastanın üç otuz paraya satıldığı günlerde 10 yaşında bir çocuk pastaneye girdi. Garson kız hemen koştu... Çocuk sordu:
'Çikolatalı pasta kaç para ?'
'50 Cent.'

Çocuk cebinden çıkardığı bozukları saydı. Bir daha sordu:
'Peki, Dondurma Ne Kadar ?'
'35 Cent.' dedi garson kız, sabırsızlıkla. Dükkanda yığınla müşteri vardı ve kız hepsine tek başına koşuşturuyordu. Bu çocukla daha ne kadar vakit
geçirebilirdi ki...
Çocuk parasını bir daha saydı ve
'Bir dondurma alabilir miyim, lütfen ?' dedi.
Kız dondurmayı getirdi. Fişi tabağın kenarına koydu ve öteki masaya koştu. Çocuk dondurmasını bitirdi. Fişi kasaya ödedi. Garson
kız masayı temizlemek üzere geldiğinde, gözleri doldu, birden. Masayı sanki akan gözyaşları temizleyecekti.

Boş dondurma tabağının yanında çocuğun bıraktığı
15 Cent'lik bahşiş duruyordu..


Dördüncü Ders :

Yolumuzdaki Engeller...

Eski zamanlarda bir kral, saraya gelen yolun üzerine kocaman bir kaya koydurmuş, kendisi de pencereye oturmuştu. Bakalım neler olacak diye
gözlüyor... Ülkenin en zengin tüccarları, en güçlü kervancıları, saray görevlileri birer birer geldiler, sabahtan öğlene kadar. Hepsi kayanın
etrafından dolasıp saraya girdiler. Pek çogu kralı yüksek sesle eleştirdi.Halkından bu kadar vergi alıyor, ama yolları temiz tutamıyordu.
Sonunda bir köylü çıkageldi. Saraya meyve ve sebze getiriyordu. Sırtındaki küfeyi yere indirdi, iki eli ile kayaya sarıldı ve ıkına sıkına itmeye
başladı. Kan ter içinde kaldı ama, sonunda, kayayı da yolun kenarına çekti.Tam küfesini yeniden sırtına almak üzereydi ki, kayanın eski yerinde bir
kesenin durduğunu gördü.
Açtı... Kese altın doluydu. Bir de kralın notu vardı içinde...
'Bu altınlar kayayı yoldan çeken kişiye aittir.' diyordu kral.Köylü, bu gün dahi pek çoğumuzun farkında olmadığı bir ders almıştı.
'Her engel, yaşam koşullarınızı daha iyileştirecek bir fırsattır.'


Beşinci Ders :


Önemli Olan Vermektir..

Yıllar önce hastanede çalışırken, ağır hasta bir kız getirdiler. Tek yaşam
şansı, beş yaşındaki kardeşinden acil kan nakli idi. Küçük oğlan aynı hastalıktan mucizevi bir şekilde kurtulmuş ve kanında o hastalığın
mikroplarını yok eden antikorlar oluşmuştu. Doktor durumu beş yaşındaki oğlana anlattı ve ablasına kan verip vermeyeceğini sordu. Küçük çocuk bir an
duraksadı. Sonra derin bir nefes aldı ve 'Eğer kurtulacaksa, veririm kanımı' dedi.
Kan nakli yapılırken, ablasının gözlerinin içine bakıyor ve gülümsüyordu.Kızın yanaklarına yeniden renk gelmeye başlamıştı, ama küçük çocuğun yüzü de
giderek soluyordu...
Gülümsemesi de yok oldu. Titreyen bir sesle doktora sordu :
'Hemen mi öleceğim ?'
Ufaklık, doktoru yanlış anlamıştı, ablasına vücudundaki bütün kanı verip, öleceğini düşünüyordu.

Salı, Şubat 16, 2010

Pazartesi, Şubat 15, 2010

Siz olsaydınız hangisine giderdiniz?

Arkadaşlar öncelikle merhaba aynı mahallede 3 tane diş doktoru var ve bu 3 doktorlar bibirlerine rakip bu diş doktolarından biri sloganına Türkiye nin en iyi doktorudur yazmış 2. doktor dayanamayıp sloganına dünyanın en iyi doktorudur yazmış ve diğer diş doktorumuz durur mu bu diş doktoru daha mütevazı bir şekilde mahallenin en iyi doktorudur yazmış .Siz olsaydınız hangisine giderdiniz .

***BAŞARILAR KOLAY GELSİN***

AyTeNnUr

Pazar, Şubat 14, 2010

Size göre bu durum nasıl olmaktadır?

Kızın biri derede çamaşır yıkarken derenin karşı tarafında sırtında küçük bir çocuk taşıyan bir kadın görmüş.
Kadına hitaben:
Teyzeciğim bu çocuk kim ki bu sıcakta sırtında bu çocuğu gezdiriyorsun böyle?
Kadın:
Aman kızım ne sen sor ne ben söyliyeyim söylesemde herhalde anlamazsın ama sen anlamasanda ben yine de merakını gidereyim diyerek şu cevabı vermiş.
Bu çocuk oğlumun oğlu, kocamın kardeşidir demiş.
Sevgili arkadaşlar size göre bu durum nasıl olmaktadır.

NOT: Kesinlikle sorunun cevabı vardır.

gönderen: Ali Uyan

Cumartesi, Şubat 13, 2010

güzellere ölmemesi için ne söyler?

bir adada 7 tane güzel varmış.ama bu adaya gelen adamları öldürüyorlarmış.yine bir adam adaya düşmüş.adam güzellere ölmemesi için ne söyler?

gönderen: aleyna sınırtekin

Cuma, Şubat 12, 2010

Kızların Yaşları Kaçtır?

bir gün sayım memuru bir ewe gider.kapıyı kadın acar.adam ewe girer we kadına size bi kac soru sorcam der.adam kadına kac cocugu oldugunu söyler kadın 3 der.yasları der adam.kadında ücünün yasları carpımı 36 der.adam bulamadım der.sonra adama karsıda gördügünüz binanın pencere sayısı kadar der.adam yine bulamadım ders.daha sonra büyük kızım piyano çalıyor der we adam tamam buldum der..kızların yasları kactır??(lütfen sallamayın we cewabı bulursanız sebebiyle söyleyin)

reis

Perşembe, Şubat 11, 2010

Çarşamba, Şubat 10, 2010

Deli Ne Demiş Olabilir?

Deliler Hastanesinde Bir gün doktor delileri tes eder akıllanmışlarmı diye . Duvara Otobüs resmi çizmiş herkes binmeye çalışmış ama bi deli binmemiş ve beklemiş , Doktor :''Hah Sonunda Birisi Akıllandı '' Demiş. ''Deliye Sormuşlar Sen Neden Binmedin?'' Deli Ne Demiş Olabilir :))) Çok Kolay Herkes Biliyodur Bence ...


Mehmet Kaya
[[[Metin2 Pitaya 43 lvl mameTOrres]]]]

Salı, Şubat 09, 2010

Topkapı sarayına giden kaç kişi vardır?

topkapı sarayına giden bir insan yolda duran 1 adam görmüş.adamın 7 karısı, 7 karının 7 çocuğu, 7 çocuğun 7 çantası, 7 çantanın içinde de 7 kedi vardır. topkapı sarayına giden kaç kişi vardır?

gönderen: mine çürük

Pazartesi, Şubat 08, 2010

Satranç'ta 8 veziri nasıl yerleştirirsiniz?

Satranc tahtasi uzerine 8 tane veziri oyle bir yerlestirinki hicbiri birbirini tehdit etmesin.

Soru kolay gibi gorulebilir ama cevaplariinizi bekliyoruz >)

Fatih Akkan

Pazar, Şubat 07, 2010

Bu nasıl olmuştur?

5 kişi camiye doğru yürürken birden bardaktan boşanırcasına yağmur başlar.4 kişi sırılsıklam ıslanır diğeri kupkuru kalmıştır.hiçbirinde şemsiye ve yağmurluk olmadığına göre bu nasıl olmuştur?

SENA YEŞİLYURT

Cumartesi, Şubat 06, 2010

papağan kaç yaşındadır?

1991'de doğum yılının basamakları toplamı yaşında olan bir Papağanın yaşı Papağan abcd yılında doğmuş olsun. 1991-abcd = a+b+c+d
1991- (1000a+100b+10c+d)
1991= 1001a+101b+11c+2d
Bu eşitlikten a=1 b=9 c= 7 ve d=2 bulunur
papağan kaç yaşındadır?

Göndere: Sonat Su Gürcan

61-52-63-94-46-?

61-52-63-94-46-?
soru işareti olan yere hangi sayıl gelmelidir.

gönderen: ozgur yucekaya

Cuma, Şubat 05, 2010

Kaç Yumurta VaR?

içinde bilinmeyen miktarda yumurta bulunan sepete dakikada 2 tane olmak üzere yumurta ekleniyor.16. dakikada sepet yarı olduğuna göre sepette kaç yumurta var?

İsimsiz

Perşembe, Şubat 04, 2010

Çarşamba, Şubat 03, 2010

2 baba 2 oğul nasıl içer?

herkesin birer şişe gazoz içmesi şartı ile 3 şişe gazozu 2 baba 2 oğul nasıl içer?

kolay gelsin...........?

kerim ince

Salı, Şubat 02, 2010

Neden Merdivenle çıkıyor?

Adamın bırı 20 katlı bır bınada oturuyormus.Adam hergun işe gıderken asansore bınıp 0. kata ınıyor ve işine gıdıyor.Ama isten eve gelınce 0. kattan 15. kata cıkıyor sonra 5 katıda merdıvenle cıkıyor bu adam neden 15. katta inipte gerıye kalan 5 katı merdıvenle cıkıyor.Bu arada adam 20. katta oturuyor..

Beyzanur Uludoğan

Cevapların yüzde 99'u yanlış!