Çarşamba, Aralık 31, 2008

Üç tane birle altı elde etmek?

3 tane 1 rakamını kullanarak 6'yı nasıl elde ederiz?

1 1 1=6 olacak şekilde istediğiniz matematik işlemini kulanabilirsiniz?

gönderen: mustafa kılıçarslan

Salı, Aralık 30, 2008

Elmaları eşit şekilde nasıl paylaştırabiliriz?

Arkadaşlar 2 baba 2 de oğul var 3 tane de elmam var sizce bu elmaları eşit şekilde nasıl paylaştırabiliriz?

gönderen: AyTeNnUr ToYdEmİr

Pazartesi, Aralık 29, 2008

Tavşan ve Havuçlar?

beş tavşan beş havucu beş dakikada yerse on tavşan on havucu kaç dakikada yer?
cevabı on değil.

gönderen: zekatüneli

Pazar, Aralık 28, 2008

Aynı Soru Farklı Cevap?

Bütün gün boyunca aynı soruyu sorup her seferinde farklı cevap aldığımız soru nedir?

gönderen: sanem

Cumartesi, Aralık 27, 2008

Karşıya nasıl taşır?

Adamın biri bir tilki bir piliç ve bir çuval mısırı önlerindeki nehrin bir yakasından öteki yakasına geçirecekmiş. Adam kayıkta yanında yanlız bir şey taşıyabiliyormuş. Eğer tilki ile piliç yanlız kalırlarsa tilki piliçi yer. Eğer piliç ile mısır çuvalı yanlız kalılarsa piliç mısırı yer. Bu durumda adam bütün bunları karşı kıyıya nasıl taşır?

gönderen: sanem

Cuma, Aralık 26, 2008

7 7 7 7 7 7 7 7 = 100 nasıl eder?

Arkadaşlar 7 7 7 7 7 7 7 7 = 100 nasıl eder?
İPUCU:bu soruda kullana bileceğiniz işaretler "(,),x ve bölme işaretidir.

gönderen: sanem

Perşembe, Aralık 25, 2008

Çarşamba, Aralık 24, 2008

Kör, Dilsiz, Sağır

Bir kör, bir sağır ve birde dilsiz var. Bunlar ormanda giderken sağır ölüyor.
Sağırın öldüğünü dilsiz köre olana nasıl anlatır?

gönderen: mutinan

Cumartesi, Aralık 20, 2008

Ayak Sayısı?

BİR OTOBÜSTE 7 ÇOCUK VAR 7 ÇOCUĞUN 7 ÇANTASI 7 ÇANTASINDA 7 KEDİ 7 KEDİNİN 7 YAVRUSU VARDIR BURDAKİ AYAK SAYISI KAÇTIR?????

Çarşamba, Aralık 17, 2008

5 Kız

ayşenin babasının 5 kızı var.b1.sinin adı aygül 2.sinin adı ayça3.sünün adı ayten 4.sünün adı aygün olduğna göre 5.sinin adı nedir?

gönderen: gizem

Pazar, Aralık 14, 2008

Bu Tünelden Nasıl Geçilir?

bir tünelde delinin teki varmış. bu deli her yarım saatte bir uyanır ve 10 dk uyanık kalırmış. bu 10 dk içinde tünelden geçen her insanı geldiği yere geri gönderirmiş. (tünel araba ile geçilmez ve ya bir motosiklet, bisiklet ile geçilmez.yaya olarak tüneli geçmek 1 buçuk saattir)nasıl tünelin bir tarafından girip diğer taraftan çıkarsın?(cevap çook basit)

gönderen:selin

Cumartesi, Aralık 13, 2008

Kağıtta ne yazıyor?

adamin biri birgun yolda yururken önune bir kagit cikar merak edip alir ama okuma yazmasi yoktur,goturup karisina gosterir karisi onu evden kovar dahada merak eden adam kahveye goturup arkadaslarina gosterir arkadaslarida aynen kovar merak eden adam kagidi bankaya yatirir okuma yazma ogrenip gelir okurum diye !yatirdigi aksam da bankaya hirsiz girer ve parayi birakip kagidi alip gider o kagitta ne yazilidir? sizce

gönderen:elif

Cuma, Aralık 12, 2008

Gardiyana Ne Sormuş?

Adamın Biri Hapisteymis Kral Adama Demiski Senin Önüne 2 Kapı Koydum Bunlardan Biri Özgürlüğe Biri Ebedi Mahkumiyete Gidiyor Demiş. Bu İki Kapının Önünede Toplam 2 Gardiyan Koydum Demiş Bunlardan Birine Ne Sorarsan Sor Doğru Söyler Diğerine Ne Sorarsan Sor Yalan Söyler Demiş Senin Bunlara Tek Bir Soru Sorma Hakkın Var Demiş Ve Adam 1 Soru Sorarak Çıkış Kapısını Bulmuş Adam NE SORMUŞ? ?

gönderen:Furkan Ayhan

Perşembe, Aralık 11, 2008

Ağırlığı nasıl bulurum?

Arkadaşlar elimde boyutları aynı olan 8 bilye var ancak bu bilyelerin yedisi 1 gram biri 1.5 gram bana bir terazi veriyolar iki kere tartma hakkım var bu 1.5 gramlık bilyeyi nasıl bulurum(Kelime oyunu filan yok matematiği güçlü olan çookk rahat yapar.Kolay gelsin:))

gönderen:Mehmet

Çarşamba, Aralık 10, 2008

Bu Meslek Nedir?

7 HARFLİ BİR MESLEK SEÇİN SEÇTİĞİNİZ MESLEĞİN İLK HARFİNİ ÇIKARDIĞINIZDA TÜRKİYE'DE BİR İL 2. HARFİ ÇIKARDIĞINIZDA BİR HAYVAN 3. HARFİ ÇIKARDIĞINIZDA SİZİN EN DEĞER VERDİĞİNİZ KİŞİ OLSUN BU MESLEK NEDİR??

gönderen: nuran

Salı, Aralık 09, 2008

Bir Tekerleme...

BİR TARLAYA KEMEKEN EKMİŞLER.İKİ KÜRKÜ YIRTIK KEL KÖR KİRPİ DADANMIŞ.BİRİ KÜRKÜ YIRTIK ERKEK KEL KÖR KİRPİ ÖTEKİ KÜRKÜ YIRTIK DİŞİ KEL KÖR KİRPİ.KÜRKÜ YIRTIK ERKEK KEL KÖR KİRPİNİN YIRTIK KÜRKÜNÜ KÜRKÜ YIRTIK DİŞİ KEL KÖR KİRPİNİN KÜRKÜNE EKLEMİŞLER...

gönderen:abdülkadir kılıç

Pazartesi, Aralık 08, 2008

Pazar, Aralık 07, 2008

Çarşamba, Aralık 03, 2008

Otobüste kaç Ayak bulunmakta?

Bir Otobüste 7 Çocuk var,

Her Çocuğun 7 Sırtçantası var,

Her Sırtçantasında 7 Büyük Kedi var,

Her Büyük Kedinin, 7 Küçük Kedisi var,

Her Kedinin 4 Ayağı var.


gönderen: s.avci13

Cevapların yüzde 99'u yanlış!