Cuma, Temmuz 31, 2009

500 liraya bu hayvanları nasıl alırsınız?

500 tl niz var.kuzu 1 koyun 10 inek 50 liradır.50 hayvan alarak paranız ne artacak ne kalacak.cevaplarınız ne olacak acaba..........

melih erdoğan

Perşembe, Temmuz 30, 2009

polisler gelip aliyi tutuklamışlar neden?

LAZER

ali bi lazer almış babası sakın gözüne tutma diyomuş ali tutmuyomuş babasıyla oturan ali lazeri karşı tarafa tutmuş ve babası kör olmuş ama babası alinin yanında imiş polisler gelip aliyi tutuklamışlar neden?????????? kolay bir soru arkadaşlar bu soruyu yazan daha 10 yaşında

muhsinsamet

Salı, Temmuz 28, 2009

4 çocuğa nasıl bölüştürebiliriz?

elimizde tana patates var.bu 7pataesi hiç hak geçirmeden 4 çocuğa nasıl bölüştürebiliriz?

asya

Hangi yoldan giderdinz?

uzun bir yolculuktan sonra ailenize kavuşacaksınız ama ailenize kavuşabilmek için üç yoldan gidebilrsiniz. birinde düşmanlarınız sizi gördüğü yerde öldürecek birinde 2 yıldır aç olan aslanlar diğerinde ise teroristler (gördükleri yerde öldürecekler) Hangi yoldan giderdinz?

İsimsiz

Pazar, Temmuz 26, 2009

şöförün adı nedir ?

Sizin kullandığınız otobüse ilk durakta 12 yolcu biniyor 2 durakta 4 yolcu inip 5 yolcu biniyor 3 durakta 2 yolcu binip 1 yolcu iniyor 4 durakta 5 yolcu binip 10 yolcu iniyor ve son durakta 8 yolcu binip 6 yolcu iniyor şöförün adı nedir ?

melih zeynel

Cumartesi, Temmuz 25, 2009

Ne Söylemelisiniz?

uçak ile seyehat ederken,uçağınız ıssız bir adaya düştü.Adada sadece bayan yam yamlar yaşıyor.Bunlar sizi esir aldı ve öldürecekler.O nlar sizden son sözünüzü söylemenizi istiyor.Siz ne demelisiniz ki ,oradan kurtulacaksınız....

sadi hoş

Cuma, Temmuz 24, 2009

bu sözü hangi günde söylemiştir.

dün yarın olsa bugün perşembe olurdu diyen bir adam bu sözü hangi günde söylemiştir.

fato

Koyunları Nasıl kesrsiniz?

Elinizde 40 koyun var.Ve bu koyunları 1 haftada yani 7 günde kesmeniz gerekiyor.Ama öyle bir kesin ki her gün koyun kestiğiniz sayı tek sayı olsun.(1,3,5,7,9,11 gibi mesela) Ama her gün aynı sayı da koyun keseceğiz diye bir şey yok.

Önemsiz

Perşembe, Temmuz 23, 2009

Şöforun gözleri ne renktir?

siz bi otobüs söförüsünüz otobüste 20 kişi var 1.durakta 2 kişi indi 5 k,işi bindi 2.durakta 10 kişi indi 2 kişi bindi 3.durakta 5 kişi indi 1 kişi bindi 4.durakta 3 kişi indi 1 bikişi bindi şimdi soru gelior::: söforun gözleri ne renktir?

sule beritas

Çarşamba, Temmuz 22, 2009

Salı, Temmuz 21, 2009

Cennete gitmek için hangi soruyu sorarsın?

iki kapı var bu kapıların biri cennete diğeri cehenneme açılıyor. sen cennete gitmelisin.iki kapının başında da birer kişi var. birisi her zaman doğru diğeri ise her zaman yalan söyler. ama hangisinin doğru handisinin yalan söylediğini bilmiyorsun. 1 soru sorma hakkın var. cennete gitmek için hangi soruyu sorarsın?

bengisu palaz

Pazartesi, Temmuz 20, 2009

Sizce ne Demiş?

askeriyede bir komutan her ay birini alıp soru sorar bilirse yaşar bilemesse ölür.şu ana dek kimse yaşayamamış ve son bir kişi ye şöyle bir sormuş.bana öyle bir cümle söyleki doğru olursa seni asarım yalan sölersen seni kurşuna dizerim demiş.adam öyle bir cvp vermişki kurtulmuş.sizce ne demiş

adsız

Pazar, Temmuz 19, 2009

Ne Olur?

ENGEL TANIMAYAN BİR YUMRUK YUMRUK TANIMAYAN BİR ENGELLE KARŞILAŞIRSA NE OLUR?? BİRAZ AÇIKLAMAMA İZİN VERİN... BİR YUMRUK VAR ÖNÜNE GELEN HER ENGELLİ DEVİRİYOR DEVİREMEYECEĞİ BİR ENGEL YOK... BİR ENGEL VAR ÖNÜNE GELEN HER YUMRUĞU ENGELLİYOR ENGELLEYEMEYECEĞİ YUMRUK YOK... VE BİR GÜN BU YUMRUKLA ENGEL KARŞILAŞIYOR... NE OLUR???

Smellofocean kity

4.5.6. sayılarından 28 oluşturun

4.5.6. sayılarından 28 oluşturun


bilenço

1.soru 1 fili 3 hamlede nasıl dolaba sokarsın?

1.soru 1 fili 3 hamlede nasıl dolaba sokarsın?

2.soru bir zürafayı 4 hamlede nasıl daolba sokarsın?

ikisi birbiriyle bağlantılı haa dikkat edin!!!!!!

Mehmet ACAR

Cumartesi, Temmuz 18, 2009

Bin'in yarısı?

1000 (bin) in yarısı dörtyüzyirmibeş oluyor...ama nasıl..?
biraz saksıyı çalıştırın.. :)))

ibrahim aktaş

Cuma, Temmuz 17, 2009

Kaç Ayak Vardır?

1otobüste 20 kedi var bukedilerin 20tane yavrusu var birde 20 insan varsa otobüste kaç ayak vardir

Fazıl

Perşembe, Temmuz 16, 2009

Bu nasıl oluyor?

3 basamaklı bir sayı tutun sonra o 3 basamaklı sayının tersi ile tuttuğunuz sayıyı çıkarın ve çıkan sayının en son rakamını söyleyin ben size sonucu söyleyelim..
örn:( tutulan rakam 123 - tersi:321 = sonuç -198 çıkıyor (ben bunu bilmiyorum)
Bana 8 söylediğinizde yani son rakam ben size 198 söylüyorum.. istediğiniz şekilde 3 rakamlı sayı tutup tersinle çıkar ve ben sonucunu söylüyorum nasıl bulun bakim mantık yürütün birazz ...5 dk içinde çözene zeki 10-15 dk içinde çözene kafası çalışan 20-30 dk içinde çözemeyen kişi gitsin uyusun çözmesin ok

ipucu:çıkan sonucun ( - ) yada ( + ) çıkmasının bir önemi yoktur....
başarılar...

LEMIEUX

Çarşamba, Temmuz 15, 2009

Bu nasıl gerçekleşmiş olabilir ?

Bir adam yolda yürürken bir kadına rastlar. Kadının kucağında bir bebek vardır. Adam bebeği sevdikten sonra kadına sorar: Kim Bu bebek diye... Kadın Cevaplar : Oğlumun oğlu,kocamın kardeşi der... Bu nasıl gerçekleşmiş olabilir.... (Not: Şimdiden verilecek esprili cevapları kısıtlamak amacıyla belirteyim. Olayda ensest, kanun veya ahlak dışı hiçbir ilişki yoktur:) ....SOTER63....

ağır topu nasıl buluruz

sekiz tane top var.içlerinden biri ağır.iki kere tartma hakkımız var.ağır topu nasıl buluruz...

sefa güzel

Salı, Temmuz 14, 2009

Su gelecek şekilde dagıtın?

arkadaslar cvbı varmı bilmiyorum ama eger varsa acil lazım. 3 tane ev 3 tane musluk var ve her eve 3 musluktan su gelecek şekilde dagıtmamız gerekiyor ama borular asla kesişmemeli..

murat özdin

mantıklı olup yasal olmayan şey nedir?

mantıklı olup yasal olmayan şey nedir?
yasal olup mantıklı olmayan şey nedir?
ne yasal nede mantıklı olan şey nedir?

zülal mut

Pazar, Temmuz 12, 2009

1.bulentın oglunun adı nedır?

levent ve bulent ogullarıyla balık tutmaya gıtmısler.levent oglunun tuttugu balıgın 2 katı kadar balık tutmus.bulent'de oglunun ıkı katı kadar balık tutmustur.toplam 21 balık tutmuslardı.leventın oglunun adı merttır?
1.bulentın oglunun adı nedır?

batuhan akın

Cumartesi, Temmuz 11, 2009

bu yüzden ölmüş bu şey nedir

bir adam yolda yürüyormuş yol dümdüz ama bu adam yolun kenarında düşmüş.herkez başına gidip bakınca adam ın üstünde bir şey varmış incecik ama adam bu yüzden ölmüş bu çey nedir

zeka küpü

Cuma, Temmuz 10, 2009

? işareti olan yerlere hangi sayılar gelir

1 4 8 13 17
3 5 ? 13 17
6 10 12 ? 23
7 ? 16 22 30

? işareti olan yerlere hangi sayılar gelir ispatlayarak çözün lütfen :)

Perşembe, Temmuz 09, 2009

beşincinin ne olabilir?

Bir ailede ilk çocuğunun ismi Doğan ikincisinin ismi Remzi üçüncüsünün Miray dördüncünün Fahri ise beşincinin ne olabilir? A)Sibel B)Ahmet C)Solmaz D)Kerim E)Mehmet


Gönderen: Sitenin en iyi soranı

Çarşamba, Temmuz 08, 2009

profösör çocuğun nesi olur?

bir baba ve oğlu yolda giderken trafik kazası geçirirler baba ölür çocuk yaşıyordur hastaneye kaldırılırlar profösör çocuğa bakınca bu benim oğlum der profösör çocuğun nesi olur?

bu benim oğlum der profösör çocuğun nesi olur ebru yardım

Hangisi Dişi, Hangisi Erkek?

karşıdan iki öküz gelir biri ezig büzük birisi ise dip diridir bunları hangi dişi hangisi erkek dir

enes polat

Pazartesi, Temmuz 06, 2009

28 sayısını bulabilir misiniz?

3-4-5-6 rakamlarının her birini birerkez kulanmak şartı ile 28 sayısını bulabilirmisiniz? (+) (-) (*) (/) işlemleri kullanrak...

gönderen: shydb

Cumartesi, Temmuz 04, 2009

Bir İdam Olayı

Bir padisah adamı idam etmeyi kafasına koymus ve adama hak tanımıs iki kağıdın birine ölüm birinede yasam yazmıs adam bunlardan birini sececek ölümse ölcek yasamsa yasıycak ama padisah ikisinede ölüm yazmıs bunu öğrenen adam çaresiz kalmıs ama zekasıyla kurtulmus nası kurtulmustur hadi bide siz kurtulun

murat gürses

neden sevmedikleri şeyi uyguladılar?

iki tane araba şirketinin sahibi tartışır.şirketlerin sağdaki olanı hyundai,soldaki olanı ise nissan.
hyundai şirketinin sahinbi sol kelimesini sevmezken
nissan'ın sahini sağ kelimesini sevmezmiş.birgün
hyundai'nin sahibi nissan'ın sahibiyle kavga ederken
ona sol eliyle yumruk atar.nissan'ın sahibi de sağ eliyle yumruk atar.soru şu;neden sevmedikleri şeyi uyguladılar?

İsimsiz

Cuma, Temmuz 03, 2009

Acaba Esir Ne Söylüyor?

esir bir kişiyi öldürmek isteyen yetkililer esiri nasıl öldürecekleri hakkında fikir bulamıyorlar.daha sonra bir fikir üzerinde anlaşıyorlar.esire dönüp;bize birşeyler söyle, eğer söylemiş olduğun şey doğruysa seni asacağız yok ama yanlış birşey söylersen seni kurşuna dizegeğiz diyorlar. ancak esir öyle birşey söylüyorki kurtuluyor.acaba esir ne söyledide kurtuluyor......?

gönderen: snesch

Perşembe, Temmuz 02, 2009

düşünce arasındaki fark nedir zeka ile duygu arasındaki fark nedir

akıl ile zeka arasındaki fark nedir duygu ile düşünce arasındaki fark nedir akıl ile duygu arasındaki frk nedir zeka ile düşünce arasında ki fark nedir akıl ile düşünce arasındaki fark nedir zeka ile duygu arasındaki fark nedir

zeka küpü

A+B=?

A+13=83
A+B=1000
A+B=?

ırmak bıçakcıoğlu

Çarşamba, Temmuz 01, 2009

hangi tasla su içilmez

bir bilmece
hangi tasla su içilmez


gamze keskin

Ölen Oğlu Kaç Yaşındadır?

Adamın bırı 99 yasındaymıs 3 tane oglu varmıs 1. oglu 33 yasındaymıs 2. oglu olmus 3. oglu 1. oglunun 33 te 22 sıne esıtmıs tum ogullarının yaslarının toplamı babasının yasına esıt olduguna gore olen oglu kac yasındadır?

Cevapların yüzde 99'u yanlış!