Bu resimde kaç at var?

Yorumlar

Adsız dedi ki…
5 tane
at var
Adsız dedi ki…
3 at var
Adsız dedi ki…
6tane
Adsız dedi ki…
1o tane var
Adsız dedi ki…
4 tane
Adsız dedi ki…
4tene var
Adsız dedi ki…
5 tane at var
Adsız dedi ki…
hayır be 5-7(6.4).12 tane at var
Adsız dedi ki…
6 tane
Adsız dedi ki…
22 tane at var
Adsız dedi ki…
7 tanee
Adsız dedi ki…
4 tane var dikkatli bakın
Adsız dedi ki…
4 tane var.
Adsız dedi ki…
4 TANE VAR
Adsız dedi ki…
4 tane
Adsız dedi ki…
4 at var
Adsız dedi ki…
bence 5 tane at var
Adsız dedi ki…
7 tane 6 da olabilir ama 5 yada 4 deil
Adsız dedi ki…
4 tane varr
PITIR İREM dedi ki…
9 tane at var
embesıl dedi ki…
5 tane at var
Adsız dedi ki…
5
Adsız dedi ki…
ya kiminki doğru ki ben şahsen 4 diyorum
Adsız dedi ki…
4 tane var bence
Unknown dedi ki…
4 tane saybildim
Adsız dedi ki…
ya 4,5,6,7,9 hatta 22 bile yazmışsınız ama hiç kimse nerelerde olduğunu yazmamış
Adsız dedi ki…
kaç tane at resmi var demiyoki kaç tane at var diyoo 1 tane öbürleri at resimleri oluyoo
bunuda yapamıyosanız yuuhhhh
Adsız dedi ki…
5 veya 6
esinpiri dedi ki…
cevap 1 :) kaçtane at şekli var dememişler ki, kaçtane at var demişler :)
Adsız dedi ki…
e sonuçta at dediğinzde resim bu kadar saçma cvp duymadm.ben 5 tane at sayabildm gerisini bilmem...
Unknown dedi ki…
biri gözünün önünde biri bulut şeklide 2 tanesi havada ii bakman gerek biride dalganın vurduğu yerde diğeri suyun içinde
Bilâl dedi ki…
bu resimde çok at var :) attım
Adsız dedi ki…
bence 4 tane at var
Adsız dedi ki…
bence hiç de 15 tane at yok nerede var ben sadece 4 tane gördüm
Adsız dedi ki…
ben 5 tane buldum biri resimdeki herkesin kolayca görebildiği at, biri bulutlarda oluşmuş, biri yandaki yeşilliklerde, biri o yeşilliklerin karşısında pembe ve ters, biri ise dalgaların vurup da sıçradığı yerde herkes nerde olduğunu yazsa kolayca bulunabilir bnce..=)
Adsız dedi ki…
3 tane saydım
Adsız dedi ki…
5 tane var 1. herkesin rahat gördüğü 2. bulutlarda 3. yeşilliklerin arasında 4. yeşilliklerin arasında pembe 5. şıçramış su...
Adsız dedi ki…
1 tane var diycem komik oljak ben 7 buldum şu soruyu yazan cevaplasın artık aaaaaaaa
Adsız dedi ki…
6 tana at var
Adsız dedi ki…
çok biliosa soruyu soran yapsın ;)
feyza dedi ki…
bencede 4 tane
Adsız dedi ki…
28 mart cuma günü saat1213 de gönderen arkadaşıma katılıyorum
5 tane buldum ve 7 8diyen arkadaşlar söylesinde bizde bulalım dimiiiiiiiiiiiii...!!!!!
Adsız dedi ki…
31 adet at var???
Adsız dedi ki…
lan gerizekalar size bi çüş çekebilirmiyim olum lan angut kafalar bunu çözmekte ne var lan anguuuuuuuuuuuuuut olum bi kere kaç at var dio size resme bakın lan kaç at var o zaman görürsün heeeeeee ama 1 değil diosan senin bi göz doktoruna görün men lazım spastik özürlüler
Adsız dedi ki…
pegasusu görüyorum arkadaslar geriye kalan atları geç......................
Adsız dedi ki…
pegasusu görüyorum arkadaslar geriye kalan atları geç......................
Adsız dedi ki…
pegasusu görüyorum arkadaslar geriye kalan atları geç......................
Adsız dedi ki…
pegasusu görüyorum arkadaslar geriye kalan atları geç......................
Adsız dedi ki…
1 tane at var
Adsız dedi ki…
çok kolay
4 tane var yaaa o 22 tane bulan arkadasa sesleniomm
yuuuuuuuuh be
Adsız dedi ki…
bunu her kim tasarlamışsa dahidir.sonsuz at var
.iyi bakın derim
Adsız dedi ki…
İİ BAKIN BEA 5 dene war
heyula dedi ki…
6 tane saydım ben
Adsız dedi ki…
beyLer 3 boyutLu gozLukLe bakın 93 tane at war.. gozunuze sokayım dusgun bakın
Adsız dedi ki…
4 tane var
onur dedi ki…
arkadaslar gozlerinizi kısıpda bakın daha farklı atlarda goreceksiniz normal baktıgınızda ata benzemeyen sekiller ata benzeyecek
Adsız dedi ki…
hayır be 104 tane buldum!!!!
Adsız dedi ki…
tabiki bir tane
Adsız dedi ki…
tam ayrıntılı bakamadıım ama 6 tane var,eminim daha fazladır çünkü buna benzer bir resme baktım ve 13 tane at vardı
Adsız dedi ki…
6 tane at varr.
Adsız dedi ki…
ARKADAŞLAR LÜTFEN DİKKATLİ OLUR MUSUNUZ BEN DAHA RESME DİKKATLİ BAKMADIM FAKAT BAKINCA RESMİN CEVABINI BİLİRİM ÇÜNKÜ BÜTÜN RESİMLİ SORULARI BİLİYORUM BAKARIM BEN ŞİMDİ YAZARIM 5 DK SONRA BEN GÜLÇİNN
Adsız dedi ki…
EVET ARKADAŞLAR CEVAP 5 ,BEŞ DİYENLER DOĞRU BULMUŞ AMA KATILIYORUM HERKESE YANLIŞTA OLABİLİR BEN YEŞİLLİKTE PEMBELİKTE BULUTTA VE HEMEN RESMİN İÇİNDE AT GÖRDÜM ALTTA YEŞİLLİKTE ARKADAŞLAR 4 DİYENLEREDE BİRAZ KATILIYORUMM 4 TE OLABİLİR HEM MÜKMMEL GDİŞ YOLU ÇİZMİŞLER KENDLERİNE 4 DİYENLER CEVABA FAZLA SAYI VERENLERE BİRŞEY DEMEK İSTEMİYORUM))))))) KIRILMASINLAR ONLARINDA CANI VAR SONUÇTA DİĞİL Mİ? _4-5_ OLABİLİR)))):d ___MUHEHEHEHE BEN GÜLÇ...
Adsız dedi ki…
cevapların arasında 1 cevabını gormeseydım oturur aglardım herhalde :) sorulmayan sorulara cevap verme alıskanlıgını nasıl kazanıyonuz merak edıyomm..ama sız gene gorme ozellıgınızı arttırmak ıcın kac tane at resmı varmıs bakın... puhahahaha

mustaa
fatih dedi ki…
İYİ OKUYUN RESİMDE KAÇ AT RESMİ VAR? DEMİYO.KAÇ AT VAR? DİO
CEVAP:1 AT
Adsız dedi ki…
6 tane at buldum.1 herkesin rahatça gördüğü at.2 dalgaların kayaya çarparken oluşan at.3 dikkatle bakarsanız güneşin yanında 1 tane daha var.4 yeşilliklerin arasında.5 bulutların oluşturduğu.6 4. atın karşısındaki kayalıkta.9 yaşındayken şahsen bunları görüyorum.22 diyen arkadaşımız lütfen nerelerde olduklarını yazsın.
Adsız dedi ki…
Birde 104,13,93 diyen arkadaşlarımız
Adsız dedi ki…
El Cevap :)
Adsız dedi ki…
6 at var ama eminim ki yeşil alanlarda daha fazla var
Adsız dedi ki…
5 taneeeeeee
Adsız dedi ki…
5
Adsız dedi ki…
6 tane
Adsız dedi ki…
4 tane kimse bnele iddaya girmeseinn
Adsız dedi ki…
5 tane beaaaaaaa
Adsız dedi ki…
4 tane
Adsız dedi ki…
7tane amına koduklarımmmmmmmm
kübra dedi ki…
4 tane at var bence
kübra dedi ki…
4 tane at var bence
kübra dedi ki…
4 tane at var bence
Adsız dedi ki…
bence 6 tane at var
Adsız dedi ki…
4 tane var
mangulay dedi ki…
HANİ 6 TANE FİLAN BULDUM DEMİŞSİNİZ YA BBEN ŞAHSEN 5 TANE BULDUM NERDE BİR TANESİ Bİ SÖYLEYİN
KİMİSİ 104 TANE DİYA NEREDEYMİŞ O ATLAR SÖYLESİN BAKALIM
seLLin dedi ki…
tabiki 4 Tane warr....başka şeyleri de saymayınnnız !!!!
Adsız dedi ki…
3 taneeeeeee
Adsız dedi ki…
4 tane at vat

Bu blogdaki popüler yayınlar