Cuma, Ağustos 15, 2008

Kağıdın Katlanma Sayısı?

Bır kagıdı en fazla kac kere katlayabılırsın...?

Elinize herhangı bır kagıt alın ve katlamaya baslayın.En fazla kaç kere katlayabilirsiniz?

Not:Boyutu fark etmez...

Gönderen: Yakup Yunus Yamantürk

44 yorum:

Adsız dedi ki...

6 kez

Adsız dedi ki...

6 kez

Adsız dedi ki...

7

__BeN__ dedi ki...

boyut nasıl farketmez ya boyut buyudukçe katlama sayısıda artıyo.o zamn sonsuz keremı katlanıyo nedır?

Adsız dedi ki...

7 kez

Adsız dedi ki...

bence de kağıdın boyutu nasıl farketmiyo .çok saçma bir soru

Adsız dedi ki...

bence de kağıdın boyutu nasıl farketmiyo .çok saçma bir soru

Yakup yunus dedi ki...

"kağıt boyutu nasıl farketmiyor" diyenler denesinler,öyle konuşsunlar,bişeyi biliyoz da söylüyoz.

nilkuş dedi ki...

%100 7 kere boyutu fark etmiyor çünkü bir yerde okumuştum ama anlayamadığım kendim yaptığımda 6 oluyor

Adsız dedi ki...

5 kez

4550 dedi ki...

bence kağıt boyutunun soruyla alakası yok cevap yüzde yüz 7 isterseniz deneyin =) bu arada uzun zamandır yoktum tekrar geldim meraba

Cengiz Okçu dedi ki...

Bir kağıdı el ile katlarsanız o kağıdı 6 kereden sonra katlamaya kalkarsanız elleriniz acır :)
Ama acıya tahammülünüz varsa 7.kez katlamayı başarabilirsiniz.

Kağıt katlama makinası icat edilir ise işler değişir. Atomu bile parçalayabildiklerine göre bir kağıdı mı katlayamayacaklar?

Adsız dedi ki...

6 kez katlonıo bn denedim kağıdın boyutu da fark etmio ...(isterseniz deneyin)

..

hilmi dedi ki...

kesinlikle 7 kez.8 olamaz

Adsız dedi ki...

7 kezzz katlanır ayrıca kağıdın boyutu da hiç mi hiiç farketmio istersen bi gazete katla istersen takvim yaprağı aynı sayıda katlanıyor yani en fazla 7

Yakup Yunus dedi ki...

cengiz okçu haklı galiba ama benim yazdığım fromülle de çözülebilir.
x+x/3+x/4.....<2x
x+x/2+x/4.....<2x

Adsız dedi ki...

valla ben 6 kez yapabildimm

Adsız dedi ki...

7 kez

dengidengine dedi ki...

en fazla 7 kez katlanır...

Adsız dedi ki...

bence bu sorunun cevabı gucumuzun yettiği kadar katlarız olcak...

Adsız dedi ki...

bence bu sorunun cevabı gucumuzun yettiği kadar katlarız olcak...

Adsız dedi ki...

6KEZ OLMUYOR ÇÜNKÜ

katliyam53 dedi ki...

6.5

Adsız dedi ki...

ya herkes saçmalıo yaww 5- 6- 7 kez mi olurmuş katlama daha fazla olur salakmısınız yaaa

Adsız dedi ki...

Discovery Channel da görüdm.Mythbuster de isterseniz bina büyüklüğünde kağıt olsun 7 den sonra katlanmıyor.isyeyen denesin görsün.

Adsız dedi ki...

atmain myhbusters die bi film vr orda denediler 120 m karelik kağadı ttam 11 kere katladilar cnm

Adsız dedi ki...

Hayırr..Bizim öğretmenimiz ödev verdi bir patron kağıdını 20 kez katlayıondedi demekki 20 kez katlanabilioo aslında21kez de katlanıomuş ama uraşmak gerekk...

Adsız dedi ki...

bir kağıt 450 kez katlanabilir.

zeki dedi ki...

en son yazan adsız çk saçma birşey sölemiş bilimsel olarak kağıdın boyu ne olursa olsun en fazla 8 kere katlanır ama bi adam rekor kırarak 11 ekere katlamışşş eminimmm

berkeeeee dedi ki...

bence istediğimiz kadar katlayabiliriz. çünkü kağıdın orta noktalarından katlanılması konusunda herhangi bir bilgi yok. ayrıca bu yüzden kağıt büyüklüğü de etkiler. mesela kağıttan yelpaza yapımı gibi bir yöntem kullanırsak ve kağıdı "bir bina kadar büyük" seçersek katlanma sayısını arttırabiliriz.

Selda dedi ki...

NORMALDE 6 YI ASLA GECMEZ AMA BELKI BI IHTIMAL COK UGRASIRSAN 7 YAPABILIRSIN

Adsız dedi ki...

7 hayır boyut farketmez ortadan kalandığı sürece ama acayip güç uygularsanız 8 ve ya 9 a çıkıo

Adsız dedi ki...

ben denedim 8. yekadar katladım ( elim biraz acıdı

Adsız dedi ki...

bir yerde okumuştum (kağıdın boyutu hiç önemli deil) hiç bir kağıt 8 kere katlanamaz.

Adsız dedi ki...

11 kere tv de izledim kağıt boyutu:futbol sahası kadar ama oluyor..

Adsız dedi ki...

serkan & cihat

9 kere katladık

Adsız dedi ki...

soruyu yanlış sormuşsunuz simetrik olarak diye sormanız lazım.Yoksa diğer arkadşlar daha da saçamlayacak.cevabı da benim dedğim gibi düzeltlirse 7 defa

Adsız dedi ki...

Eğer Myhtbusters takipçisi var ise görür futbol sahası büyüklüğünde bir kağıdı katladılar heemde 11 kere. Kağıdın boyutu çok şey ifade eder. Ve burda önemli olan kağıdın katladığınız iki parçasınında birbirine eşit olması ve kağıdın katladığınız bir önceki katla 180 derecelik bir açı yapmış olması gerekir... Sözün bittiği yer

Sinan dedi ki...

Guzel yararli bir konu bedava chat - islami chat - islami sohbet - sohbet siteleri - dini sohbet - mynet sohbet - sohbet odaları - garanti arkadas - sohbet kanalları - mirc sohbet - chat siteleri - mirc script indir - sohbet odaları - cinsel muhabbet - cinsel sohbet - Sex chat - seviyeli sohbet - kameralı sohbet - sohbet et - cinsel sohbet - sex sohbet - mirc - mirc indir - kameralı mirc - turkce mirc - sohbet siteleri - cet - chat - chat kanalları - sohbet kanalı - sohbet kanalları - Video izle - izmir sohbet - kaliteli sohbet - seviyeli chat - sesli sohbet - porno - Film izle

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 12 kere katlanıyor 2 kere katlayınca yandan bak 8 kere katlanıo 7 kere katlayanlar asıl 12 kere katlanıo bakın adı üstünde zeka sorusu!!!!!!!!:D:D:D:D:D

Adsız dedi ki...

7 kez katların boyutu dünya kadar olsun isterseniz isterseniz ufacık 7 kez katlanır

Beyzanur dedi ki...

10 dakika önce kağıdı 8 kere katladım :D

derin dedi ki...

siz yanılıyorsunuz en fazla 16 KEZ EVET 16 KEZ 2 FUTBOL SAHASI BÜYÜKLÜĞÜNDE BİR KAĞIDI 16 YA KATLADILAR BELGESELDE GÖRDÜM XD

Hüsna Özgür dedi ki...

Biz gazete den 8 yaptık

Bir gün keloğlan zindana atılmış. Bir gün ise padişah kel oğlana bir hak vermiş demiş ki: -Şimdi sana bir soru soracağım demiş. Keloğlan ise...