Perşembe, Temmuz 24, 2008

Birden Ona Kadar

1'den 10'a kadar hızlıca sayın, 10'dan da 1'e kadar hızlıca geri sayın aklınıza gelen ilk renk hangisidir?

Gönderen: Zeynep Neva

18 yorum:

Anonim dedi ki...

kırmızı ama ne alaka ajabaa farklı bişimi olması mı lazım

4550 dedi ki...

kırmızı deil kırmızı gelmedi mavi gedldi hajı

Anonim dedi ki...

Acaba soru her insana farklı bir rengin geldiğini mi kanıtlamaya çalışıyo anlamadım ki.Benim aklıma sarı geldi:D:D

Anonim dedi ki...

bence bu soru insanlar sayı ile rengin ayırımını nasıl yapabileceğini anlatmak isteyen bir soru benim aklıma beyaz geldi

Anonim dedi ki...

O zaman benden başka sarı diyen beni arasın,ruh ikizimle iyi anlaşabiliriz:D:D:D

Anonim dedi ki...

bence bu soru renk ayrımını anlatmakta ama benim aklıma turuncu geldi

Anonim dedi ki...

benim aklıma sarı geldi ama bu soruyla ne alaksı var bu soruyu gönderen bunun bir açıklamasını yaparsa memnun olurum

Anonim dedi ki...

sari nedenki

cef dedi ki...

arkadaşlar burada zeka sorusu yazmamız ve cevaplamamız gerekmiyo mu
bu soruda hızlıca sayınca birza adrenalin ve biraz da stres le hemen herkesin aklına kırmızı rengi geliyo
soru bunu anlatıyo da
bunun zekayla bi ilgisi varsa oğrenmek isterim valla

Anonim dedi ki...

yeşik

Anonim dedi ki...

kırmzı geldi valla

Anonim dedi ki...

aklıma bej geldi:)

emell dedi ki...

siyahh geldi

Bilâl dedi ki...

kırmızı geldi :) evdekilerede deniyecem eğer onlarada öyle gelirse güzeldir

Anonim dedi ki...

renk falan gelmedi aklima ya!!!

Anonim dedi ki...

aq rengi geldi çok zekice bir soru gerçekten

nida dedi ki...

benm aklıma sarı geldi.herkesin aklına farklı gelmiş olabilir ama olay şu heralde en son sıfır diyoruz ya s ile bittigi için hemen akla s ile başlayan bi renk geliyo .heralde bu

Anonim dedi ki...

bu soruyu arkadasım sormustu sorunun cevabı "KIRMIZI olması gerekiğodu cünkü baska renk diyenler önceden o rengi sectiler de ondan mavi dediler mesela banada öle oldu

Katil,adamı ne ile öldürmüş olabilir?

Havuz kenarında bir cinayet işlenir.Olayı uzaktan gören bir kişi,ifadesinde; 'katil adama elindeki bir cisim ile saldırdı.Cismi birkaç d...