Ponzo Boyut İlizyonu

Kısa Paralel çizgiler sizce eşit mi?

Yorumlar

Adsız dedi ki…
bence eşit
Adsız dedi ki…
değil
Adsız dedi ki…
dikkatli bakınca eşit olmadığı anlaşılıyor bence değil
Adsız dedi ki…
bence değil
Adsız dedi ki…
bence değil
Adsız dedi ki…
tabi ki de eşit
ölç istersen
Adsız dedi ki…
aynıdır eşit
Adsız dedi ki…
eşit
Adsız dedi ki…
kesinlikle eşit
Adsız dedi ki…
Aynen Eşit..:)
yağmur dedi ki…
tabikide eşit diiiil çünkü büyük çubuklürın arasına konulduğunda hahahahahahahahaha düşeeeeeeer
Adsız dedi ki…
bence kesinlikle eşit isterseniz ölçün hem insanlar böyle şeylere inansınlar die soruolar o soruları yoksa ilk bakışta eşit diil gibi gelio
Adsız dedi ki…
yapmanız gereken tek şey ellerinizle iki yandaki doğru parçalarını kapatmak.. üsttekinin daha uzun olduğunu göreceksiniz.

evet genelde eşittirler ama değilmiş gibi görünürler ama iki yandaki çubuklar bu sefer eşitmiş gibi göstermeye çalışıyor.
sevgi dedi ki…
eşit tir bir tren yolu düşün uzağa doğru gidince küçülüyormuş gibi aslında kçülen bişey yok aynı sadece bakış acısı
Adsız dedi ki…
AYNILAR PAİNTTEN BAKTIM BEN.KOPYALA YAPIŞTI YAPINCA ÇIKIYOR
Adsız dedi ki…
eşiitttttirr tabiiiiiiii
dicle dedi ki…
eşit
Adsız dedi ki…
adım rejai
print screen yapıp paintte baktım eşitler
Adsız dedi ki…
zekice düşünelim dikkatsizce bakınca eşit değillermiş gibi gözüküyor, bu bir ilüzyonsa eğer demekki eşit olmalı :)
Adsız dedi ki…
bence eşit değil çünkü perspektif denen olay göz önüne alındığında bize öğretilen bilgi uzağa giden nesneler küçülür.


Şimdi çubuğu bir yola benzetirsek yol uzağa doğru gitmiş ve küçülmüş.Ancak çizgi şeklindeki çubuğun boyu değişmemiş dolayısıyla daha büyük

tabi bu benim düşüncem:)
Adsız dedi ki…
diil.
Adsız dedi ki…
hem eşit hem değil(hem gol hem penalti gibi bisi)
rejai dedi ki…
ya arkadaşlar ben printscreen yapıp paintten baktım dehe yorum yapmaya gerek yok bu çizgiler eşit
Adsız dedi ki…
baknca eşt diil alttaki kçk qibi duruo ama ctvllle ölçtm =) eşt!!!
Adsız dedi ki…
eşit degil
Adsız dedi ki…
eşit çünkü uzun paraler çizgiler yukarıya doğru olduğu için yukarıdaki daha uzun görünüyo halbukine öle del...
PITIR İREM dedi ki…
bence değil ilk bakışta anladım
Unknown dedi ki…
emin olun ölçtüm eşit:D
fatsalı dedi ki…
bence eşit.bu bir yol üstteki çizgi daha kısa olsa eşit derdim ama değil.bu bir kanundur
Adsız dedi ki…
a: bence eşit sen ne diyosun kanki?

b: bence eşit değil olm baksana!
Adsız dedi ki…
ölçtüm valla eşitttttt datdime förmetler
Adsız dedi ki…
eşitt kesinlikte eşittt gülçinn
Adsız dedi ki…
tabikide eşit!!!
Adsız dedi ki…
bncd eşit
Adsız dedi ki…
alttakı daha uzun
Adsız dedi ki…
tabiki eşit üst taraf yaklastırıldığı için bütün = buyuk alttaraf uzaklaştığı için parçalı=küçük görünüyo canavardaki aynı mantık orada çizgiler yerine perspektifi kullanıyo :D:D
Adsız dedi ki…
bence eşit değil çünkü haif oynatıldığı zaman ileri doğru kısalık belli oluyor
Adsız dedi ki…
eşit bu bi ilizyon yani yanıltma oyunu olduğundan yanıltmaya çalışıyorlarr aslında eşitt
Adsız dedi ki…
deeeeeeeeeğiiiiiiiiiil
Adsız dedi ki…
bence eşit çünkü ölçtüm ilk baş farklı geldi sonra eşit oldu yani eşşşiiiit
Adsız dedi ki…
eşit
Adsız dedi ki…
EŞİT
Adsız dedi ki…
eşit degil dirrrrrrr abicim
Adsız dedi ki…
eşitt
rüwwww dedi ki…
bu resimde çizgilerin uzunlukları aynı ve perspektif özelliği var..
Adsız dedi ki…
isterseniz ölçün eşit
brk dedi ki…
bakın EŞİT dedik 31 kişi benle 32 oluyo EŞİT OLDUĞUNA İNANIN ARTIKK!!!!!!!!
Adsız dedi ki…
hyr aralarında yarım cm var
Adsız dedi ki…
ilk baktığında eşit değilmiş gibi gelsede iki çizgide eşit...bence yorum yapmadan önce iyice düşünün :):):)

Bu blogdaki popüler yayınlar