Salı, Ağustos 10, 2010

Dört doğru çizgi kullanarak dokuz noktayı birleştirin.

Dört doğru çizgi kullanarak dokuz noktayı birleştirin.

. . .

. . .

. . .



gönderen: mertemin poyraz

31 yorum:

Adsız dedi ki...

ya buldumda burda nasil göstercemki

kisacasi bir yildiz cizeceksin hepsi birlesmis oluyo

Adsız dedi ki...

bir tane x çizip ortasına bir de çizgi çektin mi tamamdır

Adsız dedi ki...

bir tane x çizip ortasına bir de çizgi çektin mi tamamdır

mali dedi ki...

ters bir (E) TERSİ

seytan carlos dedi ki...

surudan aldığım kadarıyla T bide ters ten T cevap ı bilen beni anlamıştır zaten

Adsız dedi ki...

ben hayatımda bukadar kolay soru görmedim ben 6. sınftayım ve bize bu soruyu öğretmenimiz 3. sınıfta sormuştu bizim sınıfın çoğunlu doğru bilmişti o yüzden çok kolay bi soru bu ama bu soruyu soran 3. sınıftan küçükse (büyük ihtima değil) sözüm yoktur.......

Adsız dedi ki...

yıldız şekli çıkıyo

deniz dedi ki...

evt yıldız çıkıyo gönderen:deniz

deniz dedi ki...

mgrksrlshnklzşjldzkh ya kafam karıştı bune yaaaaa

ayşenur dedi ki...

_ _
_!_
_!_

Adsız dedi ki...

soruda eksik var. kalemi kaldırmadan sorunun orjinali.

Adsız dedi ki...

kalemi kaldırmadan olacak soruda ve büyük bi dik üçgen çizp dik olan açıdan birde açıortay uzatmaktır cevap

krapcher dedi ki...

"kalemi kaldırmadan olacak soruda ve büyük bi dik üçgen çizp dik olan açıdan birde açıortay uzatmaktır cevap"

2 nokta boşta kalmıyor mu öyle <.<

Adsız dedi ki...

ne bu be

Adsız dedi ki...

bulamadım

Adsız dedi ki...

ama galiba yıldız evet

sinem dedi ki...

çok kolay ama nasıl göstericem

Adsız dedi ki...

vallahi birde cevabı olsaymış

Adsız dedi ki...

çewresinden çizersen olmuyo mu? hem o kale kaldırmadan bi de tekrar üstünden qeçmeden

Adsız dedi ki...

çewresinden çizersen olmuyo mu? hem o kale kaldırmadan bi de tekrar üstünden qeçmeden

kung_fu.676 dedi ki...

ilK başta kalemi kaldırabilirsiniz demeleri gerekirdi asıl orjinali kalemi kaldırmadan

Adsız dedi ki...

* veya _|_
_|_
|

Adsız dedi ki...

anlayın işte öle olmadı anlayın artık :D

Adsız dedi ki...

//( . Y . )\\ budur



deltafy8@hot..

Sinan dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

z harfi ortasına doğru

Adsız dedi ki...

Soru güzelmiş ben fen lisesinden ----- ben kırşehirliyim sorunun cevabı bir yıldızdır.

Adsız dedi ki...

Çizgileri, kenarlarından 4 çizgi ile birleştirin.Bu kadar kolay bir soru.

Adsız dedi ki...

jghdöoıihhdltğbdh

Sohbet Net dedi ki...

2dakika dusunce buldum cevabı bu bırazdaha kolaymıs

Adsız dedi ki...

F
DRTYUUIOK VHDHDJJHG
G
L
YILDIZ ŞEKLİ İŞTE

Cevapların yüzde 99'u yanlış!