Pazar, Şubat 28, 2010

Mantarları Nasıl paylaşırlar?

iki baba iki oğul mantar avına çıkar.Birçok mantar toplarlar.Sonra biraz yedikten sonra ellerinde 3 mantar kalır.bu mantarları hiç bölmeden nasıl paylaşırlar?

semih şen

13 yorum:

fehmı dedi ki...

ucude bırer mantar alır paylasırlar

nbodylk01 dedi ki...

iki baba iki oğuldan kasıt su olabilir..Dede,baba ve oğlu.. burda da görüldüğü gibi 2 baba vede 2 oğul vardır...yani 3 kişidirler..bölmelerine gerek kalmadan hepsi birer tane alıp yerler...

Adsız dedi ki...

1 dede 1 baba 1 çocuk var baba hem çocuk hemde baba olduğuna göre ve mantarlar da 3tane olduğna göre sorun yok

IŞIL dedi ki...

NBODYLK01 İ TEBRİK EDİYORUM ÇOK ZEKİCE!!

AkıllıHep1.OlanKız dedi ki...

İki baba, İki oğul sorusundan kasıt şudur:Dede-Baba,Erkek çocuk yani toplam 3 kişilerdir.Yani mantarları hiç bölmelerine gerek yok.

zelişşş dedi ki...

ücünüde ben yerim onlara bisey kalmaz paylasmalarınada luzum olmaz

Adsız dedi ki...

ya bunlar zaten yemişler acı onlarda bize kalsın

sex_canavarı dedi ki...

kamerada show yapıcam görmek isteyen erkekleri msnde bekliyorum
bu arada msnde ev adresimide vericem yanlızım canım sex yapmak çoq istioR


ateşLiyim sexe ihtiyacım var işte msn : sex-sex-sex@hotmail.com

gelin ateşli bir sexi bende yaşayın...! penisiniz beni bekliyor...!,

sizinle sex yapmaq için sabırsızlanıyoRum...!

adım da ebru ...! ~~

adım da ebru ...! ~~

yanlızsan gel ! sevişelim sex yapalım ateşli bir gece yaşayalım...!

Adsız dedi ki...

baba oğul ve torun olduğu için üç kişi oluyor zaten her birine bir tane düşüyüor

ayten dedi ki...

dede baba torun

Adsız dedi ki...

4 KİŞİ VAR 3 KİŞİ DEĞİL 1 TANESİ BELKİ FAZLA YEMİŞTİR YEMEYENLERDE LÜPLETMİŞTİR. :D

zeynep-zeynep dedi ki...

çok kolayy. iki baba dede iki oğulan biri baba diğeri çocuk.
yanı her kez bir tane yerse olay çözülür

Adsız dedi ki...

22 baba bir dede ,
çocuklardan biri baba (dedenin çocuğu)
biri de çocuk( babanın çocuğu )