MARK TWAIN KENDİSİNİN BÜYÜKBABASIYMIŞ!

MARK TWAIN KENDİSİNİN BÜYÜK BABASIYMIŞ

Yetişmiş bir kızı olan bir dulla evlendim. Babam üvey kızıma aşık oldu, evlendi. Bu şekilde babam benim damadım oldu, üvey kızım da babamın karısı olması dolayısıyla benim annem oldu.

Benim karım bir oğlan çocuk doğurdu. Bu çocuk tabiatıyla babamın kayın biraderi ve benim üvey annemin biraderi olması nedeniyle de benim dayım oldu. 

Babamın karısı da bir oğlan çocuk doğurdu. Tabii doğan bu çocuk benim kardeşim oldu fakat aynı zamanda kızımın oğlu olması dolayısıyla da torunum oldu. 

Böylece, karım da annemin annesi olması nedeniyle benim büyük annem oldu. Diğer taraftan ben de karımın kocası, aynı zamanda onun torunu olduğumdan, bir kimsenin büyük annesinin kocası da büyük babası olacağından dolayı, kendi kendimin büyük babası oldum. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar